Prima vacanță în 4: cu ce ne-am întors din Grecia

Ador Grecia pentru plajele frumoase, pentru apa curată, clară, de un albastru intens, pentru măslinii bătrâni din care se face uleiul după care râvnim toți, pentru clima pe care eu o iubesc cel mai mult (din aprilie până în octombrie, căldură mare, monșer), pentru tavernele de la malul mării, pentru fructele de mare și pește, pentru buzukia.

Și ce credeți? Ce îmi place cel mai mult este faptul că pot mânca smochine de pe marginea drumului, așa cum am făcut și anul acesta.

Abia așteptam să vă povestesc de prima vacanță în 4! 🙈 Am plecat organizați, cu bagaje multe, de nu se mai închidea mașina și tot nu am putut pune tot ce aveam nevoie. De la scutece la cărucior… Doamne, când am văzut că se umple mașina și nu mai avem loc îmi venea să nu mai plec. Și am început (scutece, schimburi, prosoape, creme, colace, jucării, saltele, perne, cărucior, mâncare Noah (diversificare), lapte, premergător, nu am uitat Ciful nici de data asta, 3 valize cu haine.

Citește și:   Cum îmi fac turbanul

Deși mi-am luat strictul necesar, pfff… eram înghesuiți tare și aveam de mers cam 8-9 ore așa. Însă când mă gândeam la smochinele meleee… eheheee… uitam de tot. Am plecat la 1.00 noaptea și am ajuns la 9.00 dimineața cu ochii ieșiți din orbite, rupți de somn. Bineînțeles că așa obosită cum eram, m-am pus pe curățenie și, după ce am terminat, nu puteam să mă culc fără să mănânc smochine. Lucian a plecat la plaja cu Sofia, iar eu cu Noah și bona am plecat pe străzi după smochine. Am colindat pe jos și pe unde vedeam un pom hop-țop în el 😄😄😄. Da, aș mânca cu tonele, sunt fructele mele preferate pe care le găsesc uneori vara la Eforie. Mă chinui de ceva ani să am un smochin în curte; sper ca de anul acesta să am parte de el.

Și uite așa am adunat o plasă de smochine din care i-am dat și lui Noah în fiecare dimineață în iaurțel. Deja ne făcusem un obicei: o zi culegeam smochinele, a doua zi nu, a treia zi deja aveam iar o plasă. Bucurie mare, seara ne-a găsit prin pomi. Am ajuns și am făcut o baie fierbinte, apoi am adormit fericită și împlinită. Da, știu, lucruri mici, însă pentru mine înseamnă mult. Poate că nu am apucat să mă bucur prea mult de aceste lucruri din cauza meseriei care mă ține departe de gândul unui concediu însă, mi-am propus ca de anul acesta să călătoresc mai mult. Am avut vacanța cu Noah și Sofia, probabil că în curând urmează vacanța în „DOI”!

Citește și:   Cum îl calmez pe Noah Andrei când are colici

Când am plecat nu m-am lăsat până nu am mai cules o lădiță de smochine, am cumpărat brânză feta și ulei de măsline. Aveam comandă specială de la sora mea: un Uzo😄😄😄

Am facut plajă, am dormit sub măslini, ne-am dat cu ski-jetul, colacul, am mâncat mult pește și caracatiță, ne-am bălăcit, ne-am plimbat pe malul mării, am hrănit pescărușii, mi-am băut cafeaua într-o priveliște de vis!