Peripeții din vacanță: cum am ajuns la spital din cauza lui Lucian

Vreau să vă povestesc astăzi despre una dintre cele mai frumoase vacanțe în care am fost alături de Lucian, anul trecut.

Ne-am hotărât să mergem în Thailanda după multe încercări, nefiind hotărâți dacă să mergem sau nu, Lucian preferând locuri exotice ca Maldive, Mauritius, Seychelles. Am format un grup de 8 prieteni, fără copii, pentru că ne-am propus să închiriem un catamaran să calatorim pe mare și nu mi se părea a fi în siguranță pentru copii.

Ajunși în Bangkok, am stat 3 zile după am zburat spre Phuket. Acolo ne-am făcut provizii pentru zece zile pe mare. Ne-am urcat pe catamaran, ne-am ocupat camerele, ne-am cunoscut skiperul și maseuza și am plecat într-o călătorie superbă pe Marea Andaman.

Thailanda este numită pe bună dreptate Veneția Orientului, datorită gondolelor și a numeroaselor canale care o străbat. Cel mai bun moment în care să vizitezi Thailanda este sezonul rece, însă acesta este și cel mai scump. Se desfășoară din noiembrie până în februarie și, deși, se numește rece, vremea e perfectă pentru plajă.

În Bangkok am vizitat Marele Palat, un complex de temple și palate. Clădirea principală găzduiește de peste 150 de ani Templul lui Buddha. Templului lui Buddha de Smarald este cel mai vechi templu al complexului și acolo am văzut cea mai mare statuetă de aur din viața mea. Aflată în poziție culcată, statuia lui Buddha are 15 m înălțime și 46 m lungime. Am fost nevoită să îmi cumpăr haine cu care să mă pot acoperi, pentru că nu aveam voie să intru în Templu altfel. Am mers cu tuk tuk-ul, ne-am plimbat cu elefanții, am vizitat grădina cu orhidee din Amphoe Amphawa, am mers la piața plutitoare Damnoen cu bărcuțele pe apă, oprindu-ne din loc în loc pentru a lua suveniruri și fructe.

Citește și:   Cum îl calmez pe Noah Andrei când are colici

Insulele sunt înconjurate de Marea Andaman. Aici m-am împrietenit cu maimuțele de pe urma cărora m-am pricopsit cu mușcături și zgârieturi. De ce? Pentru că Lucian m-a pus să merg aproape de maimuțe să îmi facă poze, iar ele au găsit de cuviință să se suie pe mine și, hop, a început bătaia între ele. Unde? În capul meu… Și fugi, Andreea, la spitalul din Phi Phi să-ți faci vaccin! Pf🙈 am făcut unul și trebuia să mă întorc la ei la 2 zile, însă eu eram pe un iaht care trebuia să-și urmeze ruta. Când am ajuns în România am reluat seria vaccinurilor pentru că trebuia să urmăresc o schemă de vaccin.

În insule am făcut scufundări și snorkeling, ceea ce m-a fascinat… și acum sunt cu gândul acolo. Ne-am jucat cu crabii pe nisip și cu steluțele de mare care erau de un mov intens și pe care puteai să le pui efectiv pe tine în apă.

Citește și:   8 trucuri pe care orice femeie trebuie să le știe când merge la mare

Am mâncat mango cât nu am putut duce, acesta fiind fructul meu preferat.  În Bangkok am locuit la Sofitel So și am avut parte de cel mai bun masaj din lume la Khlong Toei Nuea! M-aș întoarce oricând pentru acel masaj din centrul orașului unde, sincer, îmi doream să nu se mai termine. Dupa 2 ore de masaj m-am trezit alt om, cu fața și tenul super odihnit. Nu știu de ce, dar parcă m-am trezit dintr-un somn adânc. Voi repeta experiența când voi avea ocazia.

Una din fascinațiile Thailandei o reprezintă autenticele piețe plutitoare, devenite adevărate atracții turistice. În apropierea Bangkokului se gasesc două: piața Damnoen Saduak și piața Amphawa, ambele cu o ofertă bogată de fructe, legume, flori și obiecte de artizanat.

Despre mâncare vă pot spune că am mâncat excelent oriunde am fost, deși eram sceptică în privința asta. M-am bazat foarte mult pe pește și fructe de mare, orez prăjit, carne cu busuioc și supă acrișoară thailandeză. Le spuneam să nu îmi pună ardei iute pentru că altfel nu mai puteam mânca, așa de iute este mâncarea lor!

Citește și:   Cum reușesc să fiu o femeie puternică și fericită

Am prins răsărituri și apusuri superbe sub palmieri sau pe iaht la ancora, în locuri liniștite, sălbatice, fără aglomerație, în locații de vis! Vă spun sincer, a fost cea mai frumoasă vacanță a mea cu Lucian și prietenii noștri. Îmi propun să mai merg să vad și alte locuri unde nu am ajuns în cele 10 zile cu iahtul. Vă recomand din toată inima să vizitați Thailanda și, dacă aveți posibilitatea, mergeți pe mare. Veți fi impresionați de ce priveliști și locuri superbe veți vedea, veți avea posibilitatea să ancorați unde doriți și când doriți, să puneți piciorul în locuri în care poate că nu a călcat picior de om.😉